DISPOZIŢIA NR. 41
din data de 10.01.2014
Primarul comunei Şiria, având în vedere necesitatea efectuării inventarierii generale anuale a patrimoniului şi referatul nr. 193/13.0.1.2014 înaintat de şeful biroului financiar-contabil, prin care sunt propuse comisiile de inventariere,
ţinând cont de prevederile:
– art. 7, alin.1Legii nr. 82/1991 Legea contabilităţii, republicată;
– art.2 alin.1 și 2 și art. 4 alin.1 din O.M.F.P. nr.2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
în temeiul art.68 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată
D I S P U N E:
Art.1 Începând cu data prezentei se constituie comisia principală pentru inventarierea anuală a patrimoniului Unităţii Administrativ – Teritoriale Şiria în următoarea componenţă:
– Buzdugan Viorel, viceprimar – preşedinte;
– Sârb Gabriela, secretar – membru;
– Oprea Dan, consilier juridic – membru.
Art.2 Începând cu data prezentei, pentru inventarierea anuală a patrimoniului Unităţii Administrativ Teritoriale Şiria, se constituie următoarele comisii:
Nr. comi-sie |
Componenţa comisiei (numele, prenumele, funcţia) |
Obiectul inventarierii |
Locul inventarierii |
Numele şi prenumele gestionarului |
Intervalul de timp |
1 |
Iancu Irina, preşedinte |
Mij fixe , obiecte inventar , materiale alte valori-buget local |
UAT Comuna Siria |
Agrima Angelia |
10-21.01.2014 |
Suciu Cătălin Răzvan, membru |
|||||
Pop Maria, membru |
|||||
Crișan Mircea, membru |
|||||
2 |
Iakab Maria, preşedinte |
Mijloace fixe, obiecte inventar, materiale alte valori-donatii, phare finantate partial din venit proprii autofinanţate, in afara bugetului local |
UAT Comuna Siria |
Agrima Angelia |
10-21.01.2014 |
Varadeu Marinela, membru |
|||||
Sofica Mircea, membru |
|||||
3 |
Igaz Zoltan, presedinte |
Bunuri dom public si privat , investitii, terenuri |
UAT Comuna Siria |
Pintean Cosmin Iancu Irina |
10-21.01.2014 |
Mihăicuța Oana, membru |
|||||
Petcovici Emilia, membru |
Art.3(1)Inventarierea anuală a bunurilor aflate în evidența contabilă a Școlii Gimnaziale „Ioan Slavici” se va efectua de către o comisie constituită prin Dispoziție a directorului acestei unități.
(2) Rezultatul inventarierii menționată la alin.1 se va comunica Primăriei comunei Șiria până la data de 21.01.2014.
Art.4 Pentru instruirea comisiei de inventariere se împuterniceşte d-na Rentz Melinda – şef birou financiar-contabil.
Art.5 Pentru primirea listelor de inventariere, verificarea calculelor, confirmarea soldului scriptic şi calcularea diferenţelor valorice, pentru fiecare cont contabil, înregistrarea în registrul inventar va fi efectuată de d-na Rus Daniela , consilier în cadrul biroului financiar-contabil.
Art.6 Operaţiunile de confirmare a creanţelor, obligaţiilor, disponibilităţilor în bănci şi în trezorerie, casă şi de comunicare a listelor de inventar cu bunurile aparţinând terţilor, vor fi efectuate de d-l Suciu Cătălin-Răzvan, inspector fiscal în cadrul biroului financiar-contabil.
Art.7 Întocmirea situaţiilor analitice distincte pentru justificarea soldurilor sintetice, care nu conţin bunuri, va fi executată de d-na Rus Daniela, consilier în cadrul biroului financiar-contabil;
Art.8 Lucrările de inventariere se vor desfăşura în perioada 10.01.2014 – 21.01.2014, iar valorificarea inventarierii se va efectua în perioada 22.01.2014 – 25.01.2014.
Art.9 Dispoziţia se comunică cu:
– Prefectura Judeţului Arad,
– Membrii Comisiei şi a Subcomisiilor.
– Școala Gimnazială „Ioan Slavici”.
P R I M A R
ing. Bot Valentin
A V I Z A T
SECRETAR
Sârb Gabriela